Dröm

I natt hade jag en sån otroligt stark dröm om en kille jag träffade för 15 år sen. Det var nästan så att jag trodde att den var sann när jag vaknade och jag fick tänka efter länge för att komma på om den var det eller inte. Det här fick mig att börja undra vad som hänt med honom och hur han har det idag. Det var nästan som en uppmaning att ta kontakt med honom.
Jag kastade mig på datorn och började söka på Eniro. Jo, det fanns en med hans namn ungefär där jag trodde att han skulle bo. Det fanns bara ett hemnummer så jag gick till Hitta för att se om det fanns nåt mobilnummer. JA, det fanns det och då tänkte jag att det bästa är ju att skicka ett sms så att han inte får hjärtslag, stackarn och om det skulle visa sig vara fel person så behövde inte jag stå stammande och förklara mig.
Så jag skickade iväg ett sms och förklarade vem jag var, då naturligtvis med mitt gamla namn också. Det kändes så konstigt och avlägset att skriva det.
Nu har jag gått och väntat hela dagen för att få nåt svar, men inte. Då kan man ju fundera på om det är så att det är fel person eller om det är rätt person, men han vill inte ha kontakt...Tja, jag har ju gjort vad jag kunnat och följt uppmaningen om kontakt, mer kan jag inte göra. Får se om det kommer nåt svar senare.

Idag har jag även gjort det jag tycker allra sämst om på skalan av sysslor man alltid behöver göra. TVÄTT:( BLÄÄÄÄÄÄÄ, vad det är tråkigt. Det är alltid samma visa, samma kläder, långt att gå till tvättstugan, hänga, vika, stoppa in i skåpen... Men VARFÖR måste man göra nåt så tråkigt???*SUCK* Önskar jag hade en tvättmaskin hemma, men jag får ju inte plats med en sån, eller att man hade nån vänlig själ som kunde tvätta åt mig;) Någon frivillig som vill anmäla sig???
Nä, det är verkligen FY, USCH och BLÄ!! Men nu är det gjort, så imorgon är det bara sista delen som behöver göras, vika och stoppa in. Aaaaahhh, äntligen..

   

Så nu ska jag bara vila, har hållt på mycket idag. Har också haft terapi, och efter det brukar jag bli ganska trött.
Må gott, KRAM A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0