Min mamma:)



Min käraste mamma är världens bästa!!! Vi har nu suttit här hos mig i 3½ timme och bara pratat om allt och ingenting, gått igenom vad som behöver förändras och förbättras i kommunikationen mellan oss, kärlek, sorg, vänskap, praktiska saker, hihi mat, blommor osv.osv.
Vi kom väldigt långt på väg och vi kunde mötas på allra bästa sätt som får oss båda att må så bra i kontakten. Hon är en av de få människor som förstår mig så väl nu någon kan och jag är så tacksam för allt hon har lärt sig och utvecklat under resans gång med mig som psykiskt sjuk och asperger. Det ska gudarna veta att det är inte lätt alltid att fatta vad jag menar och vad det egentligen är som inte fungerar, men är det nån som kan det så är det min mamma.
Mamma, jag ÄLSKAR dig så mycket och jag är stolt över dig!!!!! Fortsätt bara framåt, du KAN:)
Din dotter Amari

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tack gulliga Amari för Du ser o hör mig....Jag för så gott jag kan o det räcker ju faktist LÅNGT IDAG....Jag frågar när jag går bet....Jag älskar Dig med eller utan ASPERGERS SYNDROM...Fast ibland vet jag inte vad jag ska göra,men då pratar Björn o jag igenom problemet...puss o kram ps fortsätt på DIN väg ds

2009-02-04 @ 15:51:38
Postat av: Birgitta

Tack gulliga Amari för Du ser o hör mig....Jag för så gott jag kan o det räcker ju faktist LÅNGT IDAG....Jag frågar när jag går bet....Jag älskar Dig med eller utan ASPERGERS SYNDROM...Fast ibland vet jag inte vad jag ska göra,men då pratar Björn o jag igenom problemet...puss o kram ps fortsätt på DIN väg ds

2009-02-04 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0