Öööööhhhh

Nu har jag varit hos sjukgymnasten och tränat!!!!! MEN HERREGUD, va otränad man är, *generad*...Det var ju så man fick skämmas. När jag skulle gå på gåbandet så höll jag ju på att ramla av för det liksom rusar om man går för fort, hahahaha. Det måste ha sett skitkul ut. Tack och lov så är det jag och andra helt vanliga människor, mycket pensionärer och det måste jag då säga att jag är iallafall lite mer vältränad än dom;) Skönt att det inte är flashigt och hög musik osv...

Men oj va kul det känns. Jag hade ju tänkt till att nu ska jag börja träna på låg nivå, 2 dagar i veckan, för det passar in i mitt övriga program. Men sjukgymnasten tyckte t.o.m. att det var lite att ta i, så vi börjar med en dag i veckan. Pust, det var nog tur det, för det kommer att ta tid innan jag känner att jag är vältränad igen.
Men jag har ju iallafall kommit igång, det är det viktigaste. Jag känner mig så STOLT! Även om modet sjönk lite då hon bad mig att ställa mig på vågen, det var inte riktigt vad jag räknat med, men so what. Nu går jag i min takt och det viktigaste för mig är att jag inte går UPP i vikt av att sluta röka, sen att jag får bättre kondition, sen får viktminskning komma i tredje hand.


PUST!!!! Ser ju inte så svårt och jobbigt ut, men det kan jag säga att det var...*BLINK*

Japp, nu går jag med i folkrörelsen som säkert pågått såååå länge utan att jag varit medveten. Här ska tränas!

Må gott därute, var rädda om varandra och Er själva, kram A

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du beskriver allt så bra o Stå på Dig o fortsätt i den takt Du vill..Bara Du vet vad Du orkar,det går fort framåt....Man blir jätteglad när man märker förändringarna,,,,puss o kram mamma

2009-02-05 @ 18:38:48
Postat av: Amari

Haha, tack:) Jo, det går fort framåt nu, men jag känner efter hela tiden och ger mig själv tid för mycket vila också. Men du vet att det bara är att säga till om du märker nån förändring till det negativa om jag själv inte märker det först. Kul att du ser förändringarna också. Kram Amari

2009-02-05 @ 19:23:03
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0