Parentes

Haha, jag blir ju tokig! Bara som en liten parentes så kan jag berätta att jag lyckades inte särskilt väl med mina kokkonster. När klockan ringde att potatisen skulle vara klar, så gick jag glatt ut i köket för att hälla av den. MEN, vad har hänt då??? Jo, jag hade dragit ner värmen för mycket så att vattnet inte hade kokat, potatisen var hård. NÄ, så nu står jag här med fisken klar och får vänta på att potatisen ska koka sig mjuk*SUCK*. Nä, tacka vet jag makaroner*BLINK*.

Sen läste jag idag om att nu ska man skippa kolhydrater och äta kött , smör och grädde, så går man ner otrooooooooligt mycket i vikt. Hm, undrar hur man ska göra då man är vegetarian då??? Så det kanske inte blir så mycket potatis i framtiden trots allt, men jag är glad att jag klarade det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej gumman! Jag har lite frågestund i min blogg. Så gå in och ställ massor med frågor nu! Då blir jag glad och har något att göra sen! IN MED DIG! ;) Puss!

2009-02-11 @ 12:26:58
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Michelle

Svar: Åh vad många frågor! Kanon! Nu har jag lite att göra, gud så kul! Men väntar på att få fler frågor från andra (förhoppningsvis) så svarar jag senare ikväll eller imorgon! hihi. Så får du kommentera sen när jag svarat!!! :) PUSS!

2009-02-11 @ 13:23:26
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0