Slutet

Jag har bestämt mig för att jag inte kommer att fortsätta att skriva mer i min blogg nu. Det känns som att jag har fått säga allt jag ville säga för nu, och kanske kommer jag att fortsätta skriva då jag har mer som pågår i mitt liv.

Jag känner att jag lever ett för enahanda liv för att skriva om det varje dag, det finns ju gränser för hur intressant man tycker att man själv är*L*.

Däremot så är jag glad över att ha fått berätta en del av det som pågår för mig och hur jag har det, för er alla som läst, för jag tror att det har givit en del förklaringar och förtydliganden om mina svårigheter som jag slåss mot varje dag.

Jag kommer att fortsätta på min väg framåt och bygga vidare på det som är jag. Kanske fortsätter jag att skriva så småningom om jag möjligen får min bok utgiven. Då kan det finnas andra intressanta vägar att ta i mitt skrivande.


Jag önskar er all välgång och lycka. Ta väl hand om Er själva och varandra!!! Mycket kärlek AMARI

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad synd...... jag kommer att sakna dig vid datorn. Det har blivit en av mina dagliga rutiner att gå in och läsa "dagens ord". Jag har full respekt för ditt beslut och ser framemot att läsa boken. Jag har lärt mig mycket genom din blogg. (Du får fortsätta lära mig IRL!!!!)

PS. Nästa vecka åker vi. Så KUL!!!)

2009-02-13 @ 23:05:44
Postat av: Birgitta

Jag kommer sakna alla Dina visdomsord till oss alla det är ibland mkt lättare när Du skriver o då kan jag gå tillbaka o kolla om jag fattat rätt...Men nu har Du bestämt detta o då pratar vi i stället som vi är så bra på...hihi..Ha det gott o så ska vi promenera på tisdag..hurra!Kramar mamma

2009-02-16 @ 17:06:40
Postat av: Anonym

NÄÄÄÄÄÄÄÄE men så trist kommer sakna att läsa om dej och din vardag.



Älskar dej syster

KRAM

2009-02-17 @ 18:54:22
Postat av: Micha

Men NEJ NEJ NEJ!!!!! Så går det ju inte till. Du ska fortääääätta, det måste du ju. Älskar ju din blogg (och dig) Så fooortsätt! Ibland har man lite bloggtorka, men då är det bara att hoppa över att skriva några dagar, så kommer inspirationen tillbaka! VILL ATT DU SKA FORTSÄTTA! Love!

2009-02-22 @ 19:43:51
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Michelle

Läs gärna mitt senaste inlägg vännen...

2009-02-27 @ 16:31:55
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0