DATORER.................

Kom på en sak som jag glömde att berätta...Min mamma och Björn skaffade sig dator i somras och framförallt hon är väldigt duktig, bloggar, mailar, håller på med foton, MSN:ar osv. osv. JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN MAMMA!!!! Men, idag skulle jag hjälpa henne med att ladda ner nya messenger och Windows Live, för det tycker jag absolut att hon ska ha på sin dator. Alltså, blir man gaaaaaalen eller? Det funkade inte*SUCK*...Det var något outgrundligt fel som uppstod och vi kunde inte lösa det hur vi än vände och vred på det. Sånt där är verkligen irriterande och jag blir frustrerad. En sån enkel sak skulle bara funka. Men NÄ....Stackars mamma fick hålla på och klicka hit och klicka dit, stänga ner, starta om osv. osv. HAHAHA...Men å andra sidan så lär man sig väldigt mycket på att få hålla på så, så nåt positivt kanske det för med sig iallafall. Vi fick ge upp, pust. Men imorgon kommer deras "data-nisse" som har hjälpt dem med allt vad gäller datorn, så då hoppas jag att han kan lösa detta lilla problem. Det är ju så svårt att göra det via telefonen också då man inte ser vad som sker på skärmen, och mycket går ju bara på rutin också så man kanske glömmer bort att säga nåt på vägen.
Men GE INTE UPP, mamma! Du kommer att få nya messenger, till slut, det är jag övertygad om. Puss på dig! A


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hi hi Du är ju bara så rolig...Men jag ger mig inte så lätt,sörr u!!!!!Jag skaaaaaaaa ha ny msn,hur det nu ska gå till..Datorn,o hjärtat är ju precis så jag känner...måste bestämma hur länge jag ska sitta nuuuuuuuuuuuu..kram mamma

2009-01-26 @ 18:36:22
Postat av: Amari

haha, det är bra, ge dig inte!!! Jag vet, det är lätt att man sitter för länge vid datorn, men det är ju så kuuuuuul!!!! PUSS A

2009-01-26 @ 19:03:59
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0