Dejtingsidor

Jag har varit med på en del dejtingsidor i nåt år nu och det har varit mycket spännande och lärorikt. Jag har fått lära mig mycket nytt om män, fått se olika sidor av personer - både positiva och negativa. Jag har blivit glatt överraskad över många väldigt spännande och intressanta samtal, även om det nu inte har lett till något seriöst -- ännu:) Sen har jag också blivit negativt överraskad av många män som är inne på sidorna som är både gifta, förlovade och sambosar, vilket jag tycker är helt förkastligt, blä!! Kan man inte göra slut då med sin partner innan man ger sig ut efter någon ny? Tänk vad besviken man skulle bli om man upptäckte att ens partner är ute på nätet och flirtar, förbannade idioter! Sen har jag också blivit förvånad över hur många killar som har så svårt över att beskriva sig själva. De säger att det är svårt, omöjligt, och vet inte alls vem de själva är. Det är oroväckande, tycker jag, när män inte känner sig själva och vet vem de är, vad de vill vid den åldern. Vad har man då gjort i livet??? Något som också stör mig är hur dåligt så många killar stavar. Det är så tråkigt att läsa en presentation där det mesta är felstavat och det är direkt avtändande, iallafall för mig som är väldigt noga över mitt eget språkbruk.

Men det är en intressant värld och fenomen, det här med dejting på nätet, och man hör fler och fler som har hittat en partner på det sättet. Sen kan jag tycka att det är otroligt illa då killar bara är ute efter sex och skriver det ena meddelandet värre än det andra, tur att man kan blockera!

Får se om lyckan en dag infinner sig och jag kommer att hitta en seriös partner nån gång. Jag har en längtan efter att starta en riktig relation där jag finner Kärleken. Jag söker ju en man som är trevlig, snäll, omtänksam och respektfull, någon som känner sig själv väl, vet vad han vill och har humor. Jag vill möta han som jag vill vakna med och somna med, äta med, diska med, leka med, handla med, skratta med....Ja, dela hela livet med i sol eller regn. Finns nån sån där ute??????? Hm, tveksamt...
Ni där ute kanske känner till nån het singelhunk som skulle passa mig??? Glöm inte att säga till då:)
KRAM A

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha jag håller verkligen med om det där med stavningen och språkbruket. Tur att jag lever med en journalist, det är skönt faktiskt ;) Jag kan inte ens tänka mig hur det var att inte göra det, Fredrik hade ju för fan dyselexi. Hur överlevde jag? ;) Skämt å sido, men detta inlägg var intressant. Och jag hoppas att du en dag ska hitta din hunk! Det tror jag att du gör. Men hade du inte träffat någon kille som du trivdes med? Eller var han inte bra?

2009-01-26 @ 12:08:01
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej vännen!!

Du, du, du är väl den som kommer att hitta DIN hunk!!

Håller totalt med om språkbruket från domma där, du vet!!

Själv så skulle jag vilja träffa en kille att ha som min allra BÄSTA vän! Kunna kramas med, prata om allt, trösta varandra, resa tillsammans, ja, göra allt med, förutom den där erotiska delen...Kan vara, vill vara utan! Finns det nån sån?? Hihi

Sköt om dig nu...Kram

2009-01-26 @ 14:13:10
URL: http://www.lallis66.blogspot.com
Postat av: Amari

Ja, vad skönt att du lever med en journalist nu, det vore perfekt för mig också;) Man kanske inte tänker på att det faktiskt gör mycket och säger mycket om en människa hur man använder sitt språk. Sen har man dyslexi så är det ju något annat. Det kan man ju liksom inte rå för...

Jo, jag tror också att jag kommer att hitta min hunk en dag då jag minst anar det. Jag kan berätta om killen jag träffade förrut, men inte här på bloggen. Må så gott, KRAMISAR A

2009-01-26 @ 17:28:00
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/
Postat av: Amari

Anneli, tror du verkligen det??? Va gullig du är!! Visst kommer du också att kunna hitta den du längtar efter, han finns nånstans därute. Bra är ju verkligen att du vet precis vad det är du söker och då kan du sätta upp klara gränser redan från början vad du vill och inte vill. Må så gott, vännen! KRAM A

2009-01-26 @ 17:30:52
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0