Kommentarer

Hej alla glada, jag tänkte att jag ska skriva ett kort inlägg för att förtydliga hur jag kommer att hantera alla de kommentarer som jag naturligtvis vill att ni ska skriva, hihi:) Jo, jag kommer att svara på alla kommentarer och då gör jag det i min blogg i samma inlägg som kommentaren är skriven. Så är ni då intresserade av att se vad jag svarar så får ni gå in och kolla lite då och då.
Jag tycker att det är enklare än att gå in på era respektive bloggsidor och skriva svaret där, för en del av mina vänner har ju faktiskt inte någon blogg heller, så då är det här det bästa sättet att alla får sitt. Hoppas det funkar för er, om inte så skriv gärna och kom med idéer. Lev väl, KRAM A


Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Hehe ja visst var den! Värsta superkapet :) Och ja, det är skiiiitsvårt att ta kort på sig själv. Man ser ut som en mupp. Men Amari, vi är ju muppar så det är ju inte så konstigt. Hahaha!

2009-01-22 @ 10:42:00
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Michelle

Angående detta inlägg, om kommentarerna, så tycker jag att det är en bra idé. Dock tycker jag att du ska göra så med de kommentarer som gäller inlägget (tex den jag skriver nu, men inte den ovan.. om du förstår) Skriver vi fram och tillbaka till varandra, om saker som egentligen inte rör inläggen, då är det ju en annan sak. Tycker i alla fall jag =) Och för att säga det ytterligare en gång så är jag förbannat glad över att du har börjat blogga! =)

2009-01-22 @ 10:43:34
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Amari

Jaaaa, precis, visst är vi det, och det är jag stolt över:)

Jag tycker din tanke om det här att skriva fram och tillbaka om sånt som inte rör inläggen är bra, men då tycker jag nästan att det är bättre att använda facebook eller vanlig mail, för det kanske är sånt som man inte vill publicera så att alla kan läsa.

Hihi, jag tycker det är sååååå KUL att blogga, mitt nya specialintresse och sysselsättning:) KRAM A

2009-01-22 @ 12:56:32
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/
Postat av: Michelle

Svar: Ja eller hur, varför blir det alltid så? Konstigt konstigt. Har inte fått mycket gjort idag kan jag säga. Men vadfan, slödagar behövs också ;) Det ska bli trevligt imorgon, det hoppas jag med. Och så läser jag ditt svar här ovan, och håller nog med dig. Lite åtminstone, hehe. Blir det för privat kan man ju gå över till Facebooken eller liknande ;) Nytt inlägg i min blogg, Puss!

2009-01-22 @ 13:49:44
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Amari

Då ska jag kolla det senare, raring. Jag ska iväg till mamma och Björn på födelsedagsfika nu. Skriver mer om det sen. Puss

2009-01-22 @ 14:21:49
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0