Körslaget

Jag tycker att det är helt fantastiskt att se dessa människor som är med och sjunger i Körslaget på TV4. Det är ju inte några professionella artister och sångare, utan helt vanliga svenskar som varje vecka gör helt makalösa framträdanden i tv tillsammans med sina körledare. Det är otroligt modigt av dem att ge så mycket av sig själva, de sjunger ju jättebra och kan dessutom göra en snygg koreografi till varje låt. Det är beundransvärt!!

Jag önskar att jag själv kunde sjunga och dansa för det verkar vara så ROLIGT! Men tyvärr är det så att jag sjunger hellre än bra..Om jag kunde skulle jag definitivt vara med i en kör av något slag, för det är verkligen en glädje för själen att sjunga.

Tyvärr är det ju det här tråkiga momentet där någon måste åka ut och att det är en tävling. Alla är definitivt värda att få vara kvar, men det går ju inte. Jag tycker det var tråkigt att Team Wells fick åka hem, för de var verkligen jättebra idag. Schysst koreografi och roliga låtar. Jag tyckte nog att Team Magnus var lite sämre idag, men det var ju så jämnt att det blev som det blev. Lycka till nästa vecka till alla och jag ser fram emot att se det igen på lördag.

Nu är det snart dags att sova. Det har varit en givande dag och jag känner mig lite tom i huvet nu efter allt bloggande. Sov så gott och vi hörs snart igen. KRAM A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0