Kryssning

JIPPI, JIPPI, JIPPI, jag har vunnit en kryssning till Mariehamn med Viking Line!!!! Faktiskt såg jag på deras hemsida att alla kan göra det, men jag hade "turen" att göra det på en dejtingsida där de gjorde reklam.



Sen kom ju den stora frågan, VEM skulle jag kunna ta med mig??? De flesta av mina vänner jobbar ju och har fullt upp med barn, hus, bil, båt, hund, skola etc. etc. etc. Men jag tänkte att jag måste iallafall fråga så jag får se om det funkar.
Jag ringde min äldsta vän Lotta och frågade henne om det skulle funka i hennes annars fulla kalender nu mellan den 1-28/2???? Tänk, hon sa att det skulle funka alldeles utmärkt, för hennes skola har bara vissa tider i veckan. Vi hittade genast två dagar som funkar och nu ska vi åka den 19/2.
Det ska bli sååååå MYSIGT, att bara äta gott, kanske basta (om jag inte får ångest av det förstås...), titta på folk, kanske träffa lite trevliga människor, dansa, PRATA, skratta och ha kul. Bara vi två, det är fantastiskt. Jag är så superglad!!!!
Så nu har jag ju ett mål med viktnedgången också;) haha. Kanske ska försöka gå ut på stan för att hitta nåt fint att sätta på mig. Jag har ju redan köpt fina byxor, fina stövletter har jag, så det ska va en fin topp till det. Jaaaaa, det tror jag att jag ska göra. Känner mig redan förväntansfull.
Tyvärr är det ju så att nu har man inget i taxfreen att göra. Ingen rökning, ingen sprit, inget godis, ingen parfym (pga doftallergin...) Tja, så Viking Line kommer inte att tjäna så mycket på mig, men Lotta kanske kommer att handla nåt iallafall. Ja, vi får se, kul ska det bli iallafall.
Må så gott, KRAMISAR A

Kommentarer
Postat av: Michelle

Men åh vad kul vännen! Ni kommer ju ha jätteroligt, det är jag säker på!!! =)

2009-01-28 @ 10:35:24
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men GRATTIS!!! Amari!



Vad kul ni kommer få! Jag kan inte minnas sist jag åkte på kryssning....

Där ser man, ibland vinner man!

Ha det bra! Kram A.

2009-01-28 @ 14:29:36
URL: http://www.lallis66.blogspot.com
Postat av: Micke

Har du vunnit en resa??!! Grattis va skitkul!

Vilket flyt! Trevlig blogg du har här! Kram Micke

2009-01-28 @ 14:59:04
Postat av: Amari

Hej Micke, kul att du hittat hit också. Tack att du tycker den är trevlig:) Ja visst hade jag flyt, men hemligheten är att egentligen vem som helst kan vinna den för de har en reklamkampanj just nu, så det var inte så märkvärdigt. Men det ska bli KUL att åka. Må så gott, KRAM A

2009-01-29 @ 12:09:49
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/
Postat av: Amari

Tack Anneli! Jag tror att vi kommer att få skitkul, så där som två väninnor bara kan ha det. Visst är det roligt att ha turen att vinna, det händer alltför sällan. Tack Viking Line!!! KRAM A

2009-01-29 @ 12:10:52
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej kompis,

Jag tycker oxå att det skall bli så mysigt att åka iväg bara du och jag!! Det är ju faktiskt inte första gången vi reser tillsammans. Första gången för väl för sådär en ......knappt 25 HERREGUD, ja 25 år sedan. För visst fyllde du 18 då? Tur att det inte finns några mopeder på båten, eller hur??? Och att vi är så mycket mognare idag....?!

2009-01-29 @ 14:04:16
Postat av: Amari

Hahahaha, visst är det tur att det inte finns några mopeder, och vi är ju MYCKET mognare idag än då. Det var faktiskt 20 jag fyllde då, och fan va kul vi hade. Vi borde göra en resa dit också bara för att återuppleva gamla minnen. LOVE YOU!!! A

2009-01-29 @ 14:07:03
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0