Längre hår

Ja just det, så var det det där med att låta håret växa också...pust, stånk och stön...Det här kommer INTE bli så kul, tror jag, för nu är håret absolut alldeles för långt för min vanliga frisyr, då jag brukar klippa mig för att jag tycker att det är så skönt att ha riktigt kort hår. Sen kan jag tänka mig om en månad, då det är ännu längre och man inte ser klok ut, för det är ingen frisyr alls. HUR SKA JAG STÅ UT???? Det är verkligen prövningens år det här, märker jag. Eller kanske förändringens år?? För er som känner mig vet ju hur svårt jag har för förändringar i allmänhet och prövningar i synnerhet. Ångest, ångest, ångest får jag då. Men jag känner att det är nåt nytt på gång. Jag klarar av att exponeras för ångest på ett mycket bättre sätt nu än tidigare. JIPPI! Kanske är en varaktig förändring på gång, att jag lär mig att handskas med min ångest på ett mycket bättre sätt efter alla behandlingar jag fått? Det vore ett smärre mirakel och fantastiskt sköööönt.
Jag ville iallafall visa er den förändring som skett nu med håret så får ni bedömma vad ni tycker själva. Jag kan ju faktiskt själv tycka att jag ser mycket bättre ut med längre hår, så det är nog rätt beslut jag tar iallafall...

Kort hår...


Lite längre...

Ny bild på mig som jag för övrigt tycker är riktigt bra:) Jag brukar
inte bli bra på kort, så man får vara glad för de få.. KRAM A

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du passar både i kort och långt hår tycker jag! Du är söt oavsett, hihi! =)

2009-01-27 @ 12:10:55
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Amari

Åh tack darling, det värmer:)

2009-01-27 @ 12:11:52
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tjenare vännen!!

Du passar alldeles utmärkt i längre hår....Du ska väl låta det bli ännu längre än nu??

Jag håller ju oxå på att spara ut mitt tunna, bebisfjun till hår! Men haken är ju den, att jag MÅSTE ha permanent i. Tack för dina stödjande ord till min blogg. Härligt att läsa att du kan hantera din ångest bättre, F-N vá bra, Amari!! Sköt om dig! Kram Anneli

2009-01-27 @ 14:02:15
URL: http://www.lallis66.blogspot.com
Postat av: Amari

Jo, absolut ska jag ha längre hår än så här. Jag ska spara det så att jag åtminstone kan sätta upp det. Jag har samma problem som du att jag måste ha permanent i för att det ska bli nån volym alls, och jag tycker inte alls om det..Men, men så är det. Tack för dina fina ord, jag är också glad att jag kan hantera ångesten bättre. Må så gott, KRAM A

2009-01-27 @ 14:27:16
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0