Min kära familj

Min kära familj är jätteviktig för mig och de får mig att må så bra. Jag trivs tillsammans med dem och har jättekul när vi ses. Det är klart att vi har som alla andra saker i vår historia som har varit jobbiga, men vi har tagit oss igenom de flesta av dessa och på det viset kommit varandra så mycket närmare. Det jag uppskattar främst är att numera pratar vi om saker som de är, inte stoppar under mattan allt obehagligt, vi stöttar varandra, ger varandra kärlek och omtanke och vi finns här för varandra. Det är fantastiskt att vi nått hit där vi är idag, tack till er alla!!!

Min familj består av följande personer:

Mamma och Björn


Dotter Caroline och pojkvän Albert


Lillasyster Yvette, Christian och Dennis


Mormor Dagmar och Morfar Sture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0