Ny vecka

Ja, nu är det äntligen en ny vecka igen. Jag har en hel del på programmet och det känns skönt. I morse vaknade jag av att jag har en eländig tandvärk som jag haft i några dagar nu, men som har blivit värre förstås...Jag var ju precis hos tandläkaren och betalade en mindre förmögenhet och nu ska jag behöva gå dit IGEN...Typiskt!! Jag blir så irriterad, för annars såg den här månaden ut att bli rätt så bra ekonomiskt, men det här förstör ju naturligtvis allt. Men jag kan ju inte gå med tandvärk, så det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig dit. 

Innan det ska jag gå på rörelseterapin på Danderyd. Min rörelseterapeut Lasse är bara bäst och det är alltid så givande att vara där i en timme. För dig som är intresserad vad rörelseterapi är för något kan läsa mer HÄR . Det är en av de viktigaste delarna i min behandling, för utan kontakt med kroppen så har jag inte kontakt med mig själv. Det hände ju betydligt oftare förr i tiden att jag var totalt bortkopplad från både kropp och själ, men idag har jag en helt annan kontakt och medvetenhet, det med hjälp av rörelseterapin.

Jag känner mig trött idag också. Var ju tvungen att gå upp tidigare än jag tänkt mig för att ringa tandläkaren, så dagen kommer nog att vara rätt så seg. Men jag är iallafall tacksam för att jag får komma idag, så jag slipper gå med värk längre. Skriver mer sen, må så gott idag! KRAM A

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ha en fin vecka vännen min!

2009-01-19 @ 12:14:24
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Bra att Du gick direkt med tanden...Bloggen är jättefin,det ska bli kul o följa...Var rädd om Dig! kramar mamma

2009-01-19 @ 18:45:00
Postat av: Amari

TACK!!! Det blir kul att läsa dina kommentarer också:) Ja, jag gick med tanden för jag klarar inte av att gå igenom ett trauma till som det blev med den gamla tanden som jag haft såna problem med...PUSS PUSS

2009-01-19 @ 18:46:20
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0