PIERCING:)

Hej alla vänner, Ja, nu är ÄNTLIGEN piercingen gjord!!! Jag var så nervös innan och rädd att det ska göra ont. Jag fick ju vänta tills 12 då dom öppnar, så tiden sniglade sig fram..Jag åkte dit och Tyron var där, som tur var. Vill ju inte att nån annan ska pierca mig, för han är så fantastiskt bra på att ta människor och få en känna sig avslappnad och sen är han väldigt skicklig på det han gör.

Fick sätta mig på britsen, skölja med lite Listerin och sen gjorde han markeringen vart den ska sitta. Aaaahhh, då höll jag på att svimma precis innan. Sen tog han fram instrumenten, och det är faktiskt så att tången som han sätter innan han piercar gör ondare än själva nålsticket. Det var klart på 0.0 sekunder och det gjorde inte alls så ont som jag förväntade mig - tack och lov!! Sen fick jag en ny piercing till naveln också och det blev skitsnyggt:) KUL!!

Jag åkte hem direkt och det gör lite ont, men inte alls så farligt. Jag ska suga på is nu hela dagen idag för att det inte ska bli så svullet. Då jag gör det så gör det ont för isbiten är så stor, men annars går det toppen.

Här är lite bilder:

     
Tunga före                             Tunga efter   (WOW!!)


Tyron (världens bästa piercare, superskön kille!!)
A.N.T
Tyska Brinken 32
Gamla Stan
Tel: 08-411 33 42


Navel (Schysst att få lite
"bling-bling", haha)

Jag är såååå nöjd att jag gjorde det här och det kommer att vara super då svullnaden har lagt sig. Ökad GLÄDJE, vilket får mig att må så bra:)

Ha det gott,
KRAM A

Kommentarer
Postat av: Lotta

hej, jag har tänkt på dig hela dagen och varit inne och din blogg flera gånger. Tänk att du fixade det, jag hade aldrig klarat att ta hål i tungan!!!!! Men så är vi olika, som tur är eller hur!! Jag är så glad att det känns bra för dig. Tänk att vi varit rökfria 12 dagar idag. Vi är verkligen bäst!

Tyvärr (!) så blev vi bjudna på fest imorgon, det blir en prövning men jag ska klara det.

Vi hörs snart igen,

Stor varm kram

2009-01-23 @ 15:04:50
Postat av: Lotta

jag skickade en kommentar för en stund sedan, fick du den?

2009-01-23 @ 15:29:06
Postat av: Lotta

nu ser jag den. Det var så konstigt för helt plötsligt var den borta? Tänkte att jag förstår nog inte hur det här fungerar, men nu.....

kram igen

2009-01-23 @ 15:30:57
Postat av: Monica Åberg

WOOOOW gumman , Tänk vad modig du är! Jag hade tuppat som ingenting HAHAAAA. Jag skulle verkligen aaaldrig våga mig på detta , men dig passar det perfekt. (och vad schnygg han var killen som gjorde det) Fint med ett hänge i naveln också. Däremot funderar jag på en läcker liten tatuering i belöning till mig själv när jag är klar m viktnedgången. Vad tror du om det :)

Ha en riktigt bra helg nu , jag håller koll på bloggen o vad som händer. KRAMIS M.

2009-01-23 @ 15:48:27
Postat av: Amari

Hej Lotta, Va go du är som har hållt koll på bloggen! Nu är det äntligen gjort och jag förstår så väl att du känner som du gör, men det är häftigt:) Du kommer att fixa det galant med att gå på fest i morgon. Jag satt häromdagen med två storrökare som dessutom rökte inne under fläkten, och jag klarade det, men jag förstår att om du ska dricka så blir det klart svårare...Ha iallafall en jättetrevlig fest!!! Vi hörs snart, kram Amari

2009-01-23 @ 16:47:43
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/
Postat av: Amari

Hej Monica, TACK, visst är jag modig:) Jag känner mig superstark!!! Visst e han snygg, men väldigt upptagen...Självklart ska du göra en tatuering då. Då kan du gå till stället jag gör piercing på för de är jätteduktiga. Tänk på då att det är mycket lång väntetid, kan var upp till 6 månader, så boka tid så har du en motivering med vikten. Precis som jag gjorde med rökningen...Puss och kram, ring gärna i helgen. Amari

2009-01-23 @ 16:50:37
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag ringer tomorrow. Kramis M

2009-01-23 @ 18:42:10
Postat av: Michelle

Woohooo! Piercingen är gjord, finfint!! Hoppas du slipper ha såå ont som jag hade. hahaha. Nu är vi tungpiercingvänner, välkommen till klubben ;)

-

Som svar på din kommentar så ska vi definitivt shoppa tillsammans. Gissa var de är köpta då?? Haha. ICA Maxi, haha! Så man kan hitta fynd på de mest otänkbara ställena! Visst var de snygga? :) Skitnöjd är jag! Puss!

2009-01-23 @ 19:32:41
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Amari

Faktiskt så har jag ont, men inte såååå ont. Det går med lite Ipren:) Jag tycker till och med att vi ska va tungpiercingsystrar, det är ännu finare;)

Men guuuud, kan man hitta stövlar på Ica maxi??? Jo, de var jättesnygga och jag förstår att du är nöjd. pussipuss!!!!

2009-01-23 @ 19:48:34
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tungpiercingsystrar ska vi definitivt vara! Nu är det bestämt =) Skönt att du inte har så fruktansvärt ont ändå. Jag tyckte nog mest det var jobbigt för att jag är van att prata så förjävla mycket ;) Jag blev ju fan helt deppig av att vara tyst, haha..

-

JA, visst är det sjukt? Men man kan faktiskt hitta stövlar och andra snygga skor på Ica Maxi. Helt sjukt, men sant! Haha, så ma får kolla på de mest otippade ställena, där hittar man sina fynd =)

2009-01-25 @ 13:23:56
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Amari

Haha, nä tyst har jag inte behövt vara...Skönt är ju det;) Men jag kan förstå att det var jobbigt för dig, raring.

Jag får bredda mina inhandlingställen, så kanske jag också kan hitta fynd. Det vore ju roligt:)

Hoppas du får en bra söndag, kramis A

2009-01-25 @ 14:28:17
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0