Trött......

Idag har det varit en händelserik och aktiv dag och nu känner jag att jag är så trött att jag måste vila. Ska gå och lägga mig tidigt också. Jag orkar inte skriva och berätta om dagen, så jag tänkte att jag gör det i morgon istället.
Sådana här stunder som jag har nu så är det jätteviktigt för mig att lyssna på mina signaler som kroppen och sinnet ger mig. Annars är det superlätt att jag kapsejsar och ramlar och då blir det så tungt att ta sig upp därifrån. Jag behöver ha en bra balans på aktivitet och vila, och det får jag lägga ner mycket tid och planering på.
Så, till er alla önskar jag en trevlig kväll, må så gott, KRAM A


Sov gott...:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag blir stolt, du lär dig!!

2009-01-29 @ 14:06:23
Postat av: Amari

Mmmmmm, men MYCKET träning och disciplin, pust! TACK!!

2009-01-29 @ 14:08:08
URL: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0